четвер, 13 квітня 2017 р.

Посвята в художники (позакласний захід)



Науково - методичний центр професійно-технічної освіти
та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників
у Хмельницькій області
Вище професійне училище №25 м. Хмельницького





Сценарій позакласного заходу
«Посвята в художники»



Виконала:
викладач   Богуш Т.С.

Розглянуто на засідання
методичної комісії
Протокол № 3
від “____”  ________ 2015 р.







Хмельницький, 2015 

 
Мета: створити умови для найбільш повного і вільного розкриття творчих здібностей; розширити світогляд; активізувати комунікативні уміння і навички учнів; розвинути фантазію і винахідливість, спостережливість і швидкість реакції, а також позитивне ставлення до предметів образотворчого мистецтва
Форма проведення: конкурсно-розважальна
Обладнання: мультимедійні пристрої, аркуші паперу формату А-2, фарби, пензлі, олівці, обладнання для конкурсів.

ХІД СЦЕНАРІЮ

Ведучий 1: Доброго дня, шановні учні, вчителі та гості училища. Радо вітаємо вас на нашому святі.
Ведучий 2: Погляньмо за вікно! Там у всій своїй красі полум’яніє осінь. Щороку друга неділя жовтня – професійне свято всіх тих, хто впевнено тримає у своїх руках пензлі та олівці – День художника.
Здається, що сама природа подбала про те, аби свято вдалося на славу – пофарбувала листя на деревах у жовтаво-багряні відтінки, замайоріла айстрами по садах.
Хтось творить красу словом, хтось звуком, а хтось – кольорами, відтінками, півтонами…
Ведучий 1:
Малювати картини руками не можна,
Лише серцем, що б’є у душі.
В тій, де мешкає дивний художник,
Що натхнення черпає в собі.
І лиш духом всесильна людина
Розфарбує цей світ кольорами,
Щоб ожила від світла картина,
Наче небо мовчазне над нами,
Ведучий 2:
Наче зорі, що ввечері світять,
Ні, не світять - зоріють згори.
Радше будні художник підмітить,
Ніж змалює цей світ навпаки.
Ведучий 1: Радість, яку дають нам картини - це радість участі разом з художником в тому процесі пізнання світу, який ми називаємо мистецтвом.
Напевно немає в світі людей байдужих до мистецтва. Змалку ми хвацько беремося вимальовувати спершу каракулі, потім – свої маленькі шедеври. В хід іде все: крейда, олівці, фломастери, фарби і навіть мамина помада. Потім школа… і нарешті наше училище.
Ведучий 2: Учні професій «Живописець. Оформлювач вітрин, приміщень та будівель» та «Декоратор вітрин» – творчі, активні та заповзяті – люблять малювати, творити і відтворювати. То ж ми сьогодні перевіримо, як це у них виходить і, при нагоді, урочисто залучимо їх до кагорти «Художників».
Отже запрошуємо на сцену команди учнів груп № 11, 21, 31, та 1Д-15.
Урочистий  вхід членів команд на сцену
Ведучий 1: Сьогодні для наших учнів є чудова нагода продемонструвати творчі здібності. Для цього їм доведеться виконати деякі завдання, які, можливо, їх здивують, запам’ятаються, піднімуть настрій. А для початку давайте представимо свої команди.
Представлення учасників. Кожна команда пропонує назву і девіз
Ведучий 1: Команди готові до випробувань.
Головна мета наших випробувань - показати різні грані своєї майстерності: володіння художніми засобами, а також винахідливість, фантазію, вміння швидко вирішувати несподівані завдання.
Ведучий 2: Отже перший конкурс «Мальовнича імпровізація». Члени журі пишуть на невеликих аркушах будь-які теми для малюнка, а учасники по одному від кожної команди - витягають художню пропозицію та ідуть за мольберти: писати «картину» на обрану тему. Там вони можуть спокійно працювати в будь-якій техніці; гуаш, акварель, графіка тощо.
Ведучий 1: Для художника дуже важлива якість – уважність і спостережливість. Отже другий конкурс - перевірка гравців на уважність та спостережливість (на екрані з’являється картинка, з якої необхідно буде запам’ятати якомога більше дрібничок, а потім відповісти на запитання ведучого).
Ведучий 2: Уява та фантазія рухають прогрес. Отже третій конкурс - «Живі скульптури». Кожна команда придумує сюжет своєї скульптурної групи в секреті від іншої. Потім кожна команда показує скульптуру за своїм сюжетом. Для показу відводиться 15 секунд. (Ведучий оголошує початок).
А тепер обговоримо її. Глядачі протилежних команд висувають свою версію побаченого. А команда артистів пояснює, що саме вона запропонувала. Потім обговорюється друга скульптура і т. д.
Журі вирішує, яка з команд точніше відгадала і яка краще показала.
Ведучий 1: У людині все повинно бути прекрасним. І зараз наші команди продемонструють, що навіть із несподіваних матеріалів художник може створити костюм. Отже – четвертий конкурс – «Дефіле».
Не забудьте, що до костюма належать також аксесуари: шляпки, браслети, сумочки тощо. Може хтось запропонує нам цікавий чоловічий костюм? Отже учасники команд запрошуються за ширми, де знайдуть усе потрібне. А один з членів стане моделлю і прийме участь у дефіле.
(Члени команд ідуть за ширми, де готують костюми з газет, мусорних кульків, туалетного чи офісного паперу).
Ведучий 2: А поки команди готуються, наші талановиті учні запропонують нам музичну паузу:
Зустрічаємо…
Ведучий 1: Прийшов час нашому шановному журі підвести підсумки конкурсу «Мальовнича імпровізація». Запрошуємо учасників конкурсу представити свої роботи.
Ведучий 2: Надіємось, що наші дизайнери одягу вже справились із завданням. Запрошуємо на дефіле наші моделі. Зустрічаємо:

Ведучий 1: Ось так непомітно проминув за роботою час. Наші учасники дуже старалися – а інші члени груп активно їх підтримували. Давайте ж, нарешті, запросимо усіх учнів до нашої веселої, творчої родини художників! І в подарунок вірш Ліни Костенко «Крила»
А й правда,крилатим ґрунту не треба.
Землі немає,то буде небо.
Немає поля,то буде воля.
Немає пари,то будуть хмари.
В цьому, напевно,правда пташина...
А як же людина? А що ж людина?
Живе на землі.Сама не літає.
А крила має.А крила має!
Вони, ті крила не з пуху-пір'я,
а з правди,чесності і довір'я.
У кого — з вірності у коханні.
У кого — з вічногопоривання.
У кого — з щирості до роботи.
У кого — з щедрості на турботи.
У кого — з пісні, або з надії,або з поезії,або з мрії.
Людина нібито не літає...
А крила має.А крила має!

Ведучий 2: КЛЯТВА МОЛОДОГО ХУДОЖНИКА:
Отримуючи високе звання художника, урочисто клянусь
-         Завжди перевіряти справність будильника, щоб не проспати і не запізнитися на урок.
Ведучий 1: - Перед кожним заняттям перевіряти готовність інструментів і матеріалів до роботи.
Ведучий 2: - Справно відвідувати уроки спец предметів.
Ведучий 1: - Входити в клас до дзвінка.
Ведучий 2: - Не пробувати на смак фарби.
Ведучий 1: - Не застосовувати художні фарби для бойової розмальовки особи.
Ведучий 2: - Не плутати резинову і жувальну гумки.
Ведучий 1: - Не замазувати пластиліном вуха і очі сусідові по парті.
Ведучий 2: - Шанобливо ставитися до старших і в училищі та з усіма вітатися.
Ведучий 1: - Завжди дбайливо ставитися до училища і до всього, що в ньому знаходиться.
Ведучий 2:
- "Клянемося завжди бачити красу в речах, гармонію в діях! (Клянемося)
- Уважно слухати вчителя і виконувати його поради! (Клянемося)
- Вивчати творчість великих майстрів йти їх дорогою, не звертаючи
на узбіччя! (Клянемося)
-  Бути відданими великому Мистецтву! "
(Клянемося, Клянемося, Клянемося)(Звучать фанфари)
Церемонія посвяти та вручення свідоцтв.
Членами журі вручаються свідоцтва.
Ведучий 1: Вітаємо вас, володарі пензля та олівця! Нехай же ніколи не вичерпається ваша працездатність і нехай постійно шліфується ваша майстерність. Удачі вам в заповітних, фантастичних світах краси і творення!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Страниц (3)123 Вперёд

День вишиванки